Sosial kompetanse

Rammeplanen 2017 seier: «Sosial kompetanse er ein føresetnad for å fungere godt saman med andre og omfattar ferdigheiter, kunnskapar og haldningar som blir utvikla gjennom sosialt samspel. I barnehagen skal alle barn kunne erfare å vere viktige for fellesskapet og vere i positivt samspel med andre barn og vaksne. Barnehagen skal aktivt leggje til rette for utvikling av vennskap og sosialt fellesskap. Sjølvkjensla til barna skal støttast, samtidig som barna får hjelp til å meistre balansen mellom å dekkje sine eigne behov og ta omsyn til andre sine behov.» ¬

Det å utvikla sosial kompetanse er kanskje den viktigaste eigenskapen for menneske. Alle er me ein del av eit fellesskap, og vi må forholda oss til andre menneske gjennom heile livet. Tidlege erfaringar med jamaldringar er svært viktig for samspelsevnene og gjer barnehagen til ein viktig arena for sosial utvikling, læring og etablering av vennskap. Alle barn i barnehagen, uavhengig av alder, kjønn, etnisk bakgrunn og funksjonsnivå, må få likeverdige høve til å delta i meiningsfylte aktivitetar i ein fellesskap med jamaldringar.

Kløvheim Naturbarnehage sine arbeidsmetodar med å styrka barnas sosial kompetanse

• Vi skal ha positive relasjonar til alle barn og legga til rette for at barna har moglegheit til å kommunisera  og samhandla godt med andre i ulike situasjonar.
• Vi skal arbeida systematisk med DUÅ årshjulet og barna får tilbod om å delta i DINO/MiniDina            samlingar som sikrar at dei får kunnskap og trening på gode strategiar for samhandling.